Skip navigation

Marketingul viral constituie acel element al strategiei de marketing prin care marca, numele si serviciile sunt etalate in spatiul virtual. De asemenea este un element cu un incoming imediat, fiind efectiv din momentul in care se executa primii pasii in acest sens. O strategie corect implementata in spatiul virtual aduce un succes garantat mesajului pe care vrei sa-l faci cunoscut. Cu ajutorul marketingului viral poti reinnoi o marca uitata, un concept nou, un serviciu propriu sau o idee geniala insa necunoscuta pentru public.

 THE 7M - Marketing Viral– Este un element al marketingului, un concept al acestuia aplicat in lumea virtuala, mai exact in Internet. Reprezinta difuziunea, transmiterea sau raspandirea unui mesaj , fie el sub forma de videoclip, publicity sau de promovare, intr-un lant nesfarsit intre utilizatorii de Internet. Acest concept nou a luat amploare odata cu cresterea impactului pe care Internetul il are asupra noastra ca societate, implicit ca indivizi.

– Practic vorbim despre usurinta cu care o stire, o informatie sau o idee trece din starea latenta a necunoscutului, in starea activa a cunoscutului, fiind din ce in ce mai prezenta in mediile virtuale ale site-urilor de socializare, a blogurilor, a paginilor web si a presei digitale.

– Calculand gradul de patrundere a internetului in vietile indivizilor din societatea noastra, importanta difuzarii numelui nostru sau a serviciilor noastre in acest mediu devine promordiala.

– Marketing viral poate fi definit ca o strategie care încurajează persoanele sa transmita rapid un mesaj de marketing catre alţii, astfel încât se creaza o crestere exponentiala a expunerii mesajului publicitar.

– Marketingul viral este acea transmitere “din gura in gura” tinta sau targetul fiind publicul ideal pentru clientul nostru.

– Acest tip de comunicare este considerat ca fiind si cel mai eficient din toate elementele si conceptele disponibile, deoarece credibilitatea si impactul catre public este in continua crestere.

 – Numai in Romania sunt 8,57 milioane de persoane  utilizatori de internet, gradul de patrundere fiind de 40%, pozitionati pe locul al 11-lea, insa la nivel global vorbim de cca. 2,26 miliarde, cu o rata de patrundere superioara a 70%. 

Leave a comment