Skip navigation

Sentimente, percepții, imagini, emoții, convingeri și atitudini definesc aspectul existențialist al brandului. Impactul acestora în viziunea consumatorilor creează experiența de brand. Caracterul unic al brandului este determinat de corecta aliniere și dezvoltare a așteptărilor consumatorilor pe baza aspectului existențialist. Arta de a crea și menține în tmp și calitate brandul poartă numele de management de brand. Aceasta este teoria de bază…Povestea și realitatea dezvoltate de noi se axează pe identificarea valorilor autentice ce se regăsesc în emoțiile, imaginile și convingerile reale ce au ajutat la crearea unui brand din fază incipientă. Pulsul creatorului în momentul formării acelei idei de business ce a dat pasiune unui proiect ce părea imposibil de realizat este ceea ce determină succesul brandingului. Persoanele care vor fi consumatorii serviciilor și produselor oferite de brandul tău sunt aspectul cel mai important de luat în calcul când se pun bazele unei strategii de brand.

STRATEGIE

Din ecuația simplă, însă rar întâlnită și explicată, brand fără branding nu se poate, așa cum branding fără strategie de branding nu se poate, rezultă ca nici brand fără strategie de brand nu există.Plănuirea unei strategii de branding se bazează pe trei aspecte clare, bine definite și reale: identitatea brandului, esența sau valoarea autentică și consumatorii.Strategia noastră de branding, pe care o aplicăm urmărind principiile de bază ale propriului concept integral de branding elaborat, am denumit-o ”ProPoPePo”.

Promisiune: legătura directă creată cu publicul în ceea ce privește așteptările lor de la brand. Regula de aur – Nu dezamăgi niciodată!

Poveste: identificarea corectă și comunicarea poveștii din spatele brandului. Regula de aur – Fii real!

Personalitate; unicitatea brandului este în mare parte dată de asocierile create în mintea consumatorilor. Regula de aur – Maxim patru!

Poziționare: aici se definesc răspunsurile la întrebările: Ce oferă brandul? Pentru cine? Cum se diferențiază brandul de competitori? Care sunt beneficiile directe ale consumatorilor? Cine/ce reprezintă brandul?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: