Skip navigation

Clădirea brandului sau a mărcii personale trebuie făcută din interior spre exterior, bazându-ne pe valoarea autentică a fiecărui element de identificare. Capitalul uman reprezintă însuși valoarea fundamentală a mediului business, plecând de la realitatea că toate afacerile sunt create și dezvoltate de către persoane, am identificat nevoia reală a existenței unui serviciu de consultanța de branding, pe piața din România, ca parte integrantă de abordarea personală acordată individului ca participant activ în procesul de creare a unei mărci personale.

EVA’S reprezintă povestea din spatele identificării vizuale, reprezintă emoții, sentimente și valori esențiale ce creează mediul propice dezvoltării unui brand coerent, consecvent și durabil.

Dacă nu crezi decât în imagine și packaging, dacă nu legi existența businessului tău de o idee memorabilă, atunci nu poți fi ajutat.

Eva'S by Monica Lesan

 

 

 

 

 

 

 

BRAND TO BE

Necesitatea de a-ți clădi un brand nu mai este o chestiune de supoziție. Vrem sau nu să recunoaștem deținem cu toții un brand personal sau corporativ. Dacă alegem sau nu să ne ocupăm de el, depinde doar de noi. Doar o privire în realitatea socială actuală este de ajuns pentru a ne forma o părere în ceea ce privește riscul de a fi brănduiți de competitori sau mai rău, să nu reprezentăm o opțiune pentru consumatori. Fie că ne desfășuram activitatea freelance, fie ca deținem o corporație sau doar o ideea de business, suntem apreciați în funcție de imagine și de percepțiile consumatorilor. De la idee la fapt există doar un pas, acțiunea.

STEP BY STEP – BRAND

1. Cercetează și definește!

Identificarea misiunii și valorilor inițiale ale brandului, urmată de cercetarea competitorilor și identificarea targetului de consumatori vizat, plus definirea valorilor și promovarea lor pe plan intern (între membrii organizației) și extern prin consecvență și coerență.

2. Construiește identitatea!

Povestea vizuală se construiește prin crearea unui logo, alegerea paletei coloristice și a stilului de expunere a textelor identificative. Povestea verbală începe cu identificarea unui slogan și a unei descrieri menite a apropia consumatorii de brandul tău, prin crearea de legaturi emoționale ușor identificabile nevoilor reale ale societății. Elementele grafice îmbracă întregul concept de brand datorită acelor detalii ce conferă unicitate brandului.

3. Integrează identitatea!

Coerența unui brand și stabilitatea lui durabilă este definită de amplierea și expunerea unicității vizuale și verbale la nivelul tuturor elementelor de comunicare. Astfel, cărțile de vizită, corespondența internă și externă, plicurile și mapele de prezentare devin parte activă a brandului. Broșurile serviciilor și produselor, conceperea website-ului cu elementele identificative, integrarea unui mobil site pentru a ține pasul cu evoluția reală a societății și crearea de conținut în mediile social digitale, propulsează brandul în topul opțiunilor.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: