Skip navigation

Aparențele sunt parte integrantă a mărcii tale personale. Îmbracă-ți acele părți cu care dorești să te joci, reinvestește în educația și limbajul pe care îl folosești.
Uneltele de comunicare a unei mărci persoanale se împart in 3 mari categorii, fără de care nimic nu te diferențiază de ”toți ceilalți”:

evas brand
1. Verbul – capacitatea de a exprima în cuvinte cine ești, ce faci, ce te diferențiază, ce te propulsează pe locurile de lider. Proezicul din noi trebuie să se adapteze și actualității social-economice. Nu îți poți permite un mod de exprimar folosit acum 20 de ani, cum nu îți folosi nici capacitățile de 2.0. Nu poți folosi emoticonuri pentru a descrie nimic în ceea ce privește brandul tău.
Sfat: folosește limbajul prescurtat și colorat în conversațiile personale. Atât!
2. Vocea – cum sună ceea ce spui. Și nu, nu despre timbru vocal vorbim, ci de vocea care rămâne împregnată în mintea targetului tău de audiență, în urma lecturării cuvintelor și frazelor tale. Nu ”lătra” cine ești și ce faci. Nu impune prezența ta devenind agasant. Nu mai folosi Capslock!
Sfat: Nu te lăuda, modestia este un atu când tratăm tehnicile de relații publice cu iscusință. Nu ataca niciodată competitorii tăi folosind social media. Se vor întoarce împotriva ta. Fii calm. Fii precaut și chibzuit. Echilibrul te va ajuta să vezi mai bine țelul tău.
3. Vizual – cum te expui, cum te vinzi cu ajutorul ochilor, cum aliniezi celelalte două aspecte la prezentarea ta fizica. Stilul acesta pe care unii îl copie fără niciun succes, stilul acela personal pe care mulți din nesiguranță îl umbresc cu kich-uri. Imaginea ta personală mereu va avea nevoie de un consilier. Vizualul unei mărci persoanale se transpune și la gama de culori pe care o alegi pentru a-ți susține brandu-ul. Fiecare culoare va exprima ceva anume, va declanșa o senzație în mintea consumatorilor. Așa suntem clădiți noi oamenii, nimic nu se poate face pentru a schimba mecanismul nostru, alegem folosindu-ne simțurile.
Sfat: ține pasul cu schimbările și cerințele targetu-ului tău de audiență. Scoate la iveală ce ai tu mai frumos și mai ”al tău”. Zămbește sincer! Falsul se recunoaște și mai ales, se simte!

Atitudinea ta, esența ta personală, frământările tale interne se transpun propriei tale mărci. Nu folosi acest adevăr împotriva ta. Valsează cu tine însuți. Fii elegant. Educă-te, nu te plafona ca unul din mulțime.

”Spune-o cu stil.”

Astăzi va fi o zi frumoasă. Plouă și săptămâna deja a început…detailiștilor!

M.L.

 

also here… Eva’s Brand

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: