Skip navigation

Poveștile reale au un efect extraordinar din punct de vedere comercial – credibilitatea și încrederea pe care o transmite un brand. Rezultatul imediat fiind loialitatea și poziționarea brandului în preferințele consumatorului, datorită legăturilor emoționale create între emitentul unui mesaj și asocierile făcute de către consumatori.Umanizarea conținutului pe care îl transmite un brand oferă accesibilitatea și stabilitate întregului concept de brand, implicit strategiei de brand.

texting

Nu putem baza strategiile de branding pe concepte ireale, iar pentru o corectă identificare a esenței ce formeaza și definește fiecare brand în parte suntem obligați să cunoaștem clientul și povestea din spatele lui. Ne impregnăm crezul lui, ne identificăm cu fiecare aspect și dăm mâna cu fiecare membru activ al organizației.

Folosim emoțiile, culorile și verbele managerilor de brand pentru a pătrunde în sfera personală a creației.

Elementele acestea devin parte integrantă a auditului pe care îl facem. Auditul reprezintă punctul de plecare în realizarea unei strategii de brand, cu poveștile ei vizuale, grafice și verbale.

Ca ultim pas de clădire a consecvenței unui brand realizăm planul de arhitectură al brandului.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: