Skip navigation

Poposind noul an, 2015 – magicul an ce sperăm cu toții să fie mai îngăduitor cu noi – , au și început să se miște apele activității. Astfel, ca pentru început de an, mă voi opri la două elemente de identificare ca urmare a creării unei mărci personale.

Notorietatea și expunerea unei mărci comerciale, inclusiv personale (sau mai ales personale) sunt doi termeni ce îi auzim de foarte multe ori, însă ce nu par a fi înțeleși așa cum trebuie.

expunere si notorietate
1. Notorietatea în marketingul personal, se referă la gradul de pătrundere și de recunoaștere a unei mărci personale în conștiința consumatorilor. Vorbim de recunoașterea spontană a unei persoane, acel set de elemente de identificare proprii despre care am tot scris…
Campaniile de comunicare și publicitate, atăt pentru mărcile comerciale cât și pentru mărcile personale, nu se fac pentru a crește veniturile, câștigurile ci pentru a crea notorietate (recunoașterea) de marcă pe o piață locală, națională sau internațională (în funcție de necesitate).
O marcă personală trebuie să fie de notorietate pentru a fi vizibilă, tocmai pentru a fi recunoscută de către targetul de consumatori. Consumatori  ce te vor poziționa pe piață!
Dacă notorietatea ne ajută să ne ”descoperim” atunci expunerea unei mărci personale ne va ajuta să ne diferențiem de competitori.
2. Expunerea sau relevanța unei mărci personale, termen sau concept ce se referă la capacitatea unei persoane, brand personal, de a oferi valoare consumatorilor. Este elementul din strategia de marketing personal ce ajută obținerea succesului.
Astfel, notorietate și expunere, sunt doi termeni ce merg mână în mână. Dacă o marcă personală reușește să obțină notorietate însă nu este corect expusă, consumatorii nu vor fi interesați. În aceeași manieră, dacă o marcă personală se bucură de expunere, însă nu este nici controlată, nici susținută de notorietate, atunci consumatorii nu o vor considera o opțiune viabilă.

Secretul pentru o marcă de succes este lipirea celor doi termeni, oferind notorietate mărcii prin expunerea cea mai indicată targetului, oferind un set de valori consumatorilor, valori fără de care nu poți deveni o marcă.

Partea frumoasă este că astăzi Constanța se bucură de soare. Rece el ce-i drept, însă soare la urma urmei…

Zile senine!

M.L

 

also here… Eva’s Brand

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: